Monday 20 June 2011

siri bercakap dengan komputer riba .

malam ni tak bole tdo , sebab terfaktap dengan nyamuk di sekeliling . jadi aku ngadap laptop buruk ni , mcm biase la stalk kehidupan org kt pesbuk . stalk org lame lame , aku bole terdown sekejap . tros bukak blog taip....biasela dah down kene la taip bende bende sedih .


aku start lebih k..(eh perlu ke tulisan senget senget ni ???!!!)


aku start lebih kurang mcm ni la..

"aku takde gadget canggih canggih , takde ipad , iphone , bibi , nak mintak bibi pin org pun tak boleh . camera dslr pun takde nk gantung kt leher . tak glamer pulak , tak reti nak bersosial . muka memang tak hensem . duit tak banyak . duduk kampung je tak mcm korang duduk bandar . pakaian takde la stail mane setakat selipar buruk , tshirt lusuh dgn suar pendek pun jadi la .harta benda memang takde , moto , kete , tayar beskal pon takde . ape yg korg naik tu , fixi fixie ? haaa yg tu tgk je la dr jauh . pesbuk aku pun biase2 je , takde gmbar canggih canggih bokas cantik fokus gile terang la ape jadah . pun takde awek awek yang cun nk add . takde pun nk gambar2 kt luar negara , kt fancy restoran , makan bende mahal . dp pesbuk pun letak gmbr carik kt google ...." EH... ! ...aku tersentap . *bukan sentap merajuk tu , mcm tersedar dari mimpi la konon konon . ( ok tulisan senget lagi )

eh tapi aku ade kawan kt luar (*eh luar mane??) ! tiap tiap petang aku main bola dengan kawan kawan , gelak gelak ! malam malam aku keluar lepak minum minum dengan member . balik cuti lepak umah main dengan kucing , balik kampung dengan mak abah . tengok bola dengan kawan kawan kt mamak , mandi sungai , pegi memancing .......eh ni baru la bende yg aku buat tiap tiap hari . heh , dan aku ade seorang teman wanita yg sgt comel , memahami , paling cantik kt dunia . ( ahah ! )

abis mase aku taip mule mule tadi tu , aku kt dunia mane ?......

abis mase aku taip mule mule tadi aku ckp dengan sape pasal tulisan senget tu ? .....

....
....
.....
......
.......
........
.........

=.='


THE INTERNET .......

No comments:

Post a Comment