Monday 20 June 2011

siri bercakap dengan komputer riba pt. II

ok entry td teros menghantui aku . mate aku tros je segar balik . aku bingkas bangun , pegi buat air neskepi . sambil bukak tibi tengok tennis wimbledon , aahh takde pulak pompuan main . byk nyamuk , aku spray ridsect , alih channel , tengok bola . garu belakang sebab gatal badan . peeeeeeeergh bapak bosan cite aku .

ok ok . sebenarnye ape aku nk katekan , pasal entri 'siri bercakap dengan komputer riba' part I ni . aku kt dunia mane tu td ? aku bercakap dengan sape ?

eh skrg aku taip , aku mcm bercakap . nmpk mcm aku tgh bercakap dengan diri sendiri , tapi sebenarnye tak pun . aku mcm bercerita kt org . eh , aku bercakap dengan sape ni ???   =.=' ahh sudaahh..



gambar sekadar hiasan


ape yg sebenarnye terjadi ni weyh ? boleh korg explain tak ?

.............

...............

.................

..................

eh , sape 'korg' sebenarnye ???





=.=' ...................................................................................................

mungkin aku kene tdo . takde lah idea idea bodoh mcm ni keluar . emph .

No comments:

Post a Comment