Sunday 19 June 2011

lagu mat saleh pun bukan best sgt !

J-LO!

[Jennifer Lopez] Ia satu generasi baru orang parti

[Lagu] Dapatkan di tingkat (lembah) Dapatkan di tingkat (lembah) RedOne

[Jennifer Lopez] Izinkan saya memperkenalkan anda kepada orang parti saya Dalam kelab ini ... huh!

[Lagu]Saya longgar (longgar) Dan semua orang tahu saya turun kereta api Bayi itu benar Saya seperti Permulaan Saya bermain dengan otak anda Jadi tidak tidur atau tidur Saya tidak bermain sebarang permainan supaya jangan-jangan-jangan ia mendapat tidak keliru Menyebabkan anda akan kehilangan ya Sekarang pu-pu-pu-pu-pam sehingga ia Dan kembali ia sehingga seperti trak Tonka aDale!

[Jennifer Lopez]Jika anda pergi keras anda terpaksa pergi di tingkat Jika anda seorang aneh parti maka langkah di atas lantai Jika haiwan yang anda kemudian mengoyakkan lantai Cuti peluh di atas lantai Ya kita bekerja di tingkat Jangan berhenti menyimpan ia bergerak Letakkan minuman anda sehingga Angkat badan anda dan menjatuhkannya di atas lantai Mari rentak mengubah dunia anda di tingkat Anda tahu kami berjalan malam najis di atas lantai Malaysia , Maghribi, London ke Ibiza,Terus ke LA, New York,Vegas ke Afrika


[Chorus] Menari sepanjang malam Hidup anda dan kekal muda di tingkat Menari sepanjang malam Dapatkan seseorang, minum lebih sedikit Lalalalalalalalalalalalalala Malam ini kita gon 'sama ada di tingkat Lalalalalalalalalalalalalala

Malam ini kita gon 'sama ada di tingkat


[Ayat 2]Saya tahu anda mendapatnya Bertepuk tangan di atas lantai Dan terus rockin 'Rock ia di atas lantai Jika anda jenayah, membunuh ia di atas lantai Mencuri ia cepat di atas lantai, di lantaiJangan berhenti menyimpan ia bergerak Letakkan minuman anda sehinggaIa mendapat sakitIa jatuh sakit di tingkat Kami tidak pernah berhenti, kita tidak berehat di tingkat Jika saya tidak bergerak, mungkin mati di tingkat Malaysia, Maghribi,London ke Ibiza,Terus ke LA, New York,Vegas ke Afrika


[Chorus]Menari sepanjang malam,Hidup anda dan kekal muda di tingkat Tarian cara malam,Dapatkan seseorang minum lebih sedikit Lalalalalalalalalalalalalala Malam ini kita gon 'sama ada di tingkat LalalalalalalalalalalalalalaMalam ini kita gon 'sama ada di tingkat


[Pibull]Itu badonka donk adalah seperti batang penuh bass di sebuah sekolah lama Chevy Tujuh dulang keldai donk Semua saya perlu sedikit Vodka dan beberapa kok chunka Dan lihat, dia gon 'mendapatkan keldai konged Bayi jika anda sudah bersedia untuk perkara-perkara untuk mendapat berat Saya dapat di tingkat dan bertindak bodoh jika anda membiarkan saya DaleJangan percaya saya hanya bertaruh saya Nama saya tidak Keath tetapi saya lihat mengapa anda peluh sayaL. A. Miami New York Katakanlah tidak lagi mendapat di tingkat


Lalalalalalalalalalalalalala Malam ini kita gon 'sama ada di tingkatLalalalalalalalalalalalalala Malam ini kita gon 'sama ada di tingkat Lalalalalalalalalalalalalala Malam ini kita gon 'sama ada di tingkat 



naah . aku translate lagu j-lo get on the floor ni tros dari google . macam ni la lebih kurang bile lagu bahasa english ni jadi bahasa melayu . mcm gampang je . part malaysia tu tak boleh blah . support la our local music *cewah ckp bahasa english . haha . tak banyak sikit pun jadi la . 
eh budak2 ni yg dengar lagu omputih ni , time karoke dengan member2 , nyanyi lagu melayu leleh2 jugak , spoon , scoin , v.clip beratur tak ori , slow2 ape jadah semua . time dengan awek/pakwe kemain lagi . speaking , ringtone lagu2 terkini , dengar radio fly,hitz , era,hot,xfresh mane layan sbb ckp melayu . pakai nk style tu memang kemestian la . emph malas nk ckp byk . ade otak , gune je lah .








eh makcik j.lo pun ade selulit . 

2 comments:

  1. urghh...serabut sgt. aku tak baca pun. sakit kepala-,-

    karoke karoke jgn main2 ha. EYE no satu sekarang. balik nnt karoke jom

    ReplyDelete
  2. gile ah . aku ingat scoin !! ahhh jom jom karok !

    ReplyDelete